zondag 29 mei 2016

Expositie en nieuw werk

Een tijdje geleden heb ik fotos van een aantal werken opgestuurd om in aanmerking te komen voor een expositie hier in Buenos Aires, bij een Joods cultureel centrum, genaamd Mishkan... Voor de aardigheid, maar wat schetste mijn verbazing: twee weken later kreeg ik een mail terug dat ik was geselecteerd... Super toch?

Vanmiddag ben ik de dingen aan het voorbereiden want 8 juni is het zover. Samen met een aantal andere lokale kunstenaars exposeer ik een aantal werken gedurende ruim 3 weken.




Ik heb een aantal werken uitgekozen waaronder een nieuw schilderij, "Organics" (70 X 100)



en een nieuw klein doek, 'Madre" (40 X 20)



Verder nog een aantal doeken die ik al eerder heb gepost... de organisatrice maakt hieruit weer een selectie, want iedere deelnemer krijgt ongeveer een muur van 200 X 200 ter beschikking... Ben zeer benieuwd, en ook al neem ik het zelf niet héél serieus, vind ik het toch spannend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten