zaterdag 8 december 2018

Een nieuwe werkplek en eindelijk dan ook nieuw werk...



Wat schilderen betreft ben ik niet bepaald productief geweest de laatste paar jaar, maar nu heb ik toch de draad weer opgepakt. Ik heb een nieuwe plek om te schilderen, in alle rust, zonder dat ik mijn spullen hoef op te ruimen en dat scheelt...

Dit doek heet "Funny Faces"en heb ik overigens in 2016 gemaakt, maar tot op heden niet op mijn blog gepost.



Dit is een groter doek (60 X 100) van wat voorheen de danseres was en nu een aap geworden is, afgemaakt in 2017.




Hieronder verschillende stadia van een schilderij waar ik momenteel aan werk en dat bijna af is.
Zoals je ziet heeft de tweede versie iets meer licht en heb ik getracht er meer diepte in aan te brengen.
De derde heeft meer detail. Wie weet laat ik het hierbij alhoewel ik nog genoeg dingen zie die ik kan
verbeteren...



 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten